Klienci o nas
Satysfakcja i zadowolenie
Mieszkanie jest już w większości urządzone rzeczami stąd. Ostatnio nawet zleciłam wykonanie dla mnie dekoracji okien i do tego zostały dobrane dla mnie dywany i tapety, aby wszystko się ze sobą harmonijnie łączyło. Jestem zachwycona!
Emilia
Szeroki wybór produktów
Szeroki wybór produktów co znacznie ułatwia kompleksowe wyposażenie mieszkania. Pracuję jako architekt i często klienci proszą o polecenie sklepu z dodatkami. Zawsze Was polecam :)
Paulina
Kompleksowa obsługa
Doradca przedstawił mi szkic dekoracji, dobrał odpowiednie oświetlenie i kompleksowo zajął się całym zamówieniem, łącznie ze sprawami wysyłki. Polecam serdecznie
Anna
Pełen profesjonalizm
Pelen profesjonalizm na kazdym etapie obslugi, najmodniejszy elegancki design, wyrozumiala obsluga!
Pomysly aranzacji zaslon Pani Magdy przemyslane i konsekwentnie dopasowane do mojego wnetrza!
Polecam!
Ewelina
W TROSCE O ZADOWOLENIE NASZYCH KLIENTÓW
W trosce o zadowolenie naszych klientów zadbaliśmy nie tylko o najwyższą jakość produktów dostępnych w naszej ofercie, ale także o wygodę w dokonywaniu płatności oraz dostawie zakupionych towarów. Decydując się na zakupy w naszym sklepie, Klienci mają do wyboru płatności za pomocą przelewów bankowych, szybkich przelewów oraz kart płatniczych. Tym wszystkim, którzy nie ufają elektronicznym płatnościom, udostępniliśmy możliwość opłacenia zakupów przy odbiorze.
Dostawa
W sklepach internetowych ważna jest wysoka jakość produktów, ich atrakcyjna cena oraz dostępność przez całą dobę siedem dni w tygodniu. To jednak nie wszystko. Dla wielu kupujących niezwykle istotne jest także to, w jaki sposób dostarczane są zakupy do miejsca docelowego. W naszym sklepie postawiliśmy na szeroką gamę najlepszych dostawców. Zakupione u nas produkty przywożone są do klientów przez kurierów firm takich jak FedEx, InPost, DHL, DPD, DTS. Klient sam może wybrać kuriera, który jego zdaniem jest najlepszy. Poza dowozem bezpośrednim do domu można skorzystać także z usług takich jak np. dostawa do paczkomatu InPost.
Wyboru dostawcy należy dokonać podczas procesu zakupowego. Należy zwrócić uwagę na zakres usług świadczonych przez wybranego kuriera. Warto pamiętać, że nie wszyscy dostawcy świadczą usługi, na których zależy klientowi. Przed dokonaniem ostatecznie wyboru dostawcy dobrze jest zapoznać się z regulaminem świadczenia przez niego usług.
Link do listy dostawców dostępny jest na stronie https://myhoneyhome.pl/dostawa
Link do listy dostępnych form płatności dostępny jest na stronie https://myhoneyhome.pl/platnosci
Zwrot towarów
Zgodnie z polskim prawem klient ma 14 dni na odstąpienie od umowy kupna-sprzedaży bez podania przyczyny. Aby zwrócić zakupiony towar, należy napisać oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać towar do sklepu.
Reklamacje
Rozszerzając ofertę naszego sklepu, dążymy do tego, aby każdy produkt był jak najwyższej jakości. Wybieramy najlepszych producentów na rynku, zwracając szczególną uwagę na opinie klientów o ich wyrobach. Niestety zdarza się, że produkty, które Państwo otrzymują, są uszkodzone lub z biegiem czasu ujawniają się wady fabryczne. Dlatego w naszym sklepie stworzona została prosta ścieżka reklamacji. Do rozpatrzenia reklamacji i wypełnienia zobowiązań wynikających z rękojmi i gwarancji wystarczy:
- Pisemne zgłoszenie wady przez klienta;
- Dostarczenie wadliwego produktu lub udostępnienie go w miejscu zamontowania;
- W ciągu 14 dni reklamacja zostaje rozpatrzona;
- W ciągu kolejnych 14 dni wada powinna zostać naprawiona, towar wymieniony lub powinien nastąpić zwrot pieniędzy za wadliwy towar.
Szczegółowe informacje dotyczące przebiegu procesu reklamacji dostępne są na stronie https://myhoneyhome.pl/reklamacje