DOSTAWA I FORMY PŁATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO MYHONEYHOME.PL

DOSTAWA I FORMY PŁATNOŚCI SKLEPU INTERNETOWEGO

www.myhoneyhome.pl

z dnia 30.06.2020 r.

Dostawa

Towary są dostarczane wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej pod adres wskazany przez Klienta. Zamówienia są realizowane za pośrednictwem firm kurierskich:

  • DHL - regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj;

  • DHL Parcel -  regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj;

  • FedEx - regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj;

  • DPD - regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj;

  • TNT - regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj;

  • InPost - regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj;

  • DTS - regulamin świadczenia usług oraz terminy dostępny jest tutaj.

Aktualny koszt wysyłki określany jest każdorazowo przed finalizacją zamówienia, jest uzależniony od gabarytu zamówienia oraz wybranej firmy kurierskiej.

W przypadku płatności za pobraniem koszt wysyłki kurierskiej jest odpowiednio wyższy, w zależności od wybranej firmy kurierskiej.

Sklep realizuje również wysyłkę towaru za pośrednictwem:

  • DHL Parcelshop – koszt wysyłki w przypadku płatności online wynosi 19.50 zł,

  • Paczkomaty InPost,

  • DTS Transport.

Dostawy w innych terminach, bądź o wyznaczonej porze, są możliwe po wcześniejszym indywidualnym ustalenia przez Klienta poprzez kontakt ze Sklepem (pod adresem e-mail: [email protected], bądź telefonicznym).

Firmy kurierskie DHL, FedEx, DPD, TNT oraz InPost nie oferują wniesienia przesyłek oraz nie mają obowiązku wykonywania kontaktu telefonicznego poprzedzającego próbę doręczenia.

Podczas odbioru przesyłki, w obecności kuriera, należy zwrócić szczególną uwagę na jej stan oraz zawartość.

W celu sprawdzenia statusu przesyłki można skorzystać ze strony internetowej wybranej firmy kurierskiej, a następnie wprowadzić numer listu przewozowego przesłanego Klientowi za pośrednictwem poczty e-mail.

Płatność

Dostępne są następujące formy płatności:

  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym,

  • płatność przelewem na rachunek bankowy Sklepu,

  • płatności elektroniczne oraz płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Dotpay.pl (możliwe sposoby płatności określone na stronie internetowej www.dotpay.pl)

Zwrot

Aby zwrócić towar należy:

  • w terminie 14 dni od dnia wejścia w posiadanie rzeczy lub, w terminie 14 dni, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy, poinformować Sklep o decyzji o odstąpieniu od umowy w formie jednoznacznego oświadczenia – za pomocą poczty tradycyjnej (ul. ks. Stanisława Stojałowskiego 31, 43-300 Bielsko-Biała) lub poczty elektronicznej ([email protected]),

  • można również skorzystać z Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe,

  • odesłać lub przekazać Sklepowi otrzymany towar w ciągu pod wskazany wyżej adres,

  • w przypadku zamówień za pobraniem podać numer rachunku bankowego, na który ma być zwrócona należność,

Jeśli płatność nastąpiła za pośrednictwem karty, przelewu na rachunek bankowy Sklepu lub szybkiego przelewu, należność zostanie zwrócona na konto, z którego zrealizowano płatność.

NEWSLETTER
Pozostań z nami w kontakcie. Zapisz się do newslettera a informacje o nowościach i promocjach trafią do Ciebie w pierwszej kolejności.
×
Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies oraz podobne technologie w celach statystycznych, a także w celu dostosowania go do indywidualnych preferencji Klientów oraz osób z niego korzystających, w tym do ulepszenia jego funkcjonalności. W celu umożliwienia dostarczania dopasowanych treści, niezbędne jest wyrażenie przez Ciebie zgody na zbieranie i przetwarzanie plików cookies. Więcej informacji w zakładce Polityka prywatności.